De sista julklapparna

 
I går, när Emelie, Lisa och jag skulle ha vår lilla minijul, bestämde vi oss äntligen för att prova caféet precis vid skolan som vi kollat in sedan skolstarten i ettan, och som vi varje gång vi gått förbi sagt att vi måste fika på. Och det blev riktigt lyckat. Det var supermysigt, och kladdkakan jag tog var supermumsig och perfekt kladdig. Nästa stammisställe? 
 
Vi bytte som sagt julklappar och ovan ser ni vad jag fick. Nagelprylarna plus mobilklisterskalet är klapparna från Lisa och Emelie gav mig presentkortet, och det kommer självklart användas till nagellack om jag känner mig själv rätt. Jag är verkligen supernöjd, och det verkar tjejerna vara också så det blev superlyckat.  ♥

Kommentarer
Malin

Jag skulle också göra det där på naglarna men det gick åt skogen för mig haha. Fin blogg btw :)

Svar: Nagelstickersen? Har faktiskt aldrig testat, så det ska bli intressant haha! Det kanske skiter sig för mig också.. ;) Tack förresten! :)
Elin

2014-01-15 @ 07:59:26
URL: http://maliinbjork.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback