Kroghäng och annat bus

 
Är det nu man kan säga att man blivit vuxen? När man haft premiär på krogen? Isåfall kan ni nu räkna mig som vuxen. Invigdes in i vuxenlivet i fredagskväll på Queen's Head tillsammans med en hel hög trevliga människor. Jag och min pojke började kvällen med lite middag på plats, och då stället ägs av britter kunde jag ju inte låta bli en tallrik fish and chips. En halvliter Somersbycider till det. Den första av tre den kvällen. Helt ok. Nä. Ganska bra faktiskt.
 
Även igår hade vi planer på att släpa oss ut och vara vuxna. Då på klubb. Kvällen startades hemma hos Emelie med lite sushimiddag och, för Emelies del, presentöppning. Hur som helst blev det lite strul och klubben fick vänta till ett annat tillfälle. Men det blev en himla bra kväll ändå. En jättebra helg helt enkelt. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback