Sommarvärme

 
Det har varit helt grymt väder idag. Precis som igår, vilket var perfekt då vi hade avslutning med handbollen. Vi hade kubbturnering, som slutade med mitt lag på sista plats, och grillade. Sjukt mysigt!
 
Senare samma kväll släpade jag mig iväg till en idrottshall i närheten där årets innebandynatta var i gång. Innebandynattan är ett scoutevent som helt enkelt går ut på att scouter från hela göteborg spelar innebandy och hittar på andra galenheter hela natten lång. Jag var endast där ett par timmar, hälsade på ett par kompisar, brottades i sumodräkter, rullade runt i en bumper ball och skrattade tills jag grät. 
 
Idag har jag och mamma varit ute på en liten roadtrip tillsammans i jakt på balskor till undertecknad, och jag fann dem! Bilder kommer!
 
Har ni haft en bra helg? Tell me! ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback