Bra dag

 
I går var en riktigt bra dag, sov länge, åt god frukost, hängde ute i solen och pluggade i hopp om att få lite färg på kroppen och få in lite vett i skallen, spinningcyklade och en timme samt 15 km senare hade jag belönats med två goa svettfläckar på rumpan, gött!
 
I dag ska jag in till stan en sväng tillsammans med mamma och lillebror för att kika på balklänningar. Ska ju faktiskt på Eriks studentbal, så kul! ♥ Har en klänning på g via en tjej på Blocket, men ville ändå titta lite för säkerhets skull. Därefter ska jag fixa födelsedagspresent till bästis som fyller år i morgon och sedan iväg på ett planeringsmöte. Vad gör ni i dag? 

Kommentarer
Anonym

vad pluggade du för nåt? själv tänker jag inte på skolan alls och njuter av lovet, kanske lite för mycket, haha =D

2014-04-15 @ 16:40:48

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback