Skogsmullen är hemma igen

Arkivbild från i somras. 
 
Jag har haft en rysligt mysig helg, det är något som är säkert. Jag har njutit av varenda sekund ute i skogen tillsammans med härliga människor och jag planerar att visa er lite bilder från telefonen imorgon. 
 
Idag är jag på bra humör, trots ordentligt svullen underläpp då tre stycken munsår invaderat den, för efter frukost drar mamma och lillebror med mig ut på en liten utflykt. Vi ska till Frölunda torg för lite shopping och fika, och efteråt blir det troligtvis ett besök hos mormor och morfar. Kvällen ska dessutom spenderas hos Erik, mys! Perfekt måndag! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback