#31DC2013, dag 29 - INSPIRERAD AV EN FLAGGA

 
Temat för dag 29 i utmaningen var Inspired by a flag, och som ni kanske kan se så använde jag amerikanska flaggan som inspiration. Jag hade egentligen velat använda en lite mer annorlunda flagga, men jag hittade ingen som var tillräckligt rolig att efterlikna. 
 
Trots det så blev jag nöjd med resultatet. Jag ville inte att det skulle bli de "typiska" USA-naglarna, med stjärnor och allt, utan ville hålla det väldigt enkelt och lite lurigt. Vad tycker ni om dem? 

Kommentarer
Amanda Ljungdahl

Häftiga naglar! :D Hade jag aldrig lyckats med haha!

Svar: Jodå, det tror jag nog! Det är inte så svårt som det ser ut! :)
Elin

2013-10-11 @ 13:52:42
URL: http://amandaljungdahl.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback