Det här är Elin!

 
Hej och välkommen till mig! Elin heter jag, men det har ni förhoppningsvis redan märkt! Med lätt till skratt och så torr humor att man får hosta kan jag inget annat än erkänna att jag är Göteborgare. 
För tillfället studerar jag estet-media med inriktning film på Munkebäcksgymnasiet, och är inne på tredje år.  
 
På fritiden spelar jag handboll, numera på skojnivå, i Bjurslätts IF, där jag är enda målvakt. Förutom det är jag med i scouterna, och hjälper nu dessutom till som ledarassistent då och då.
 
Om jag mot förmodan har tid över spenderar jag den helst framför en bra serie, tillsammans med mina vänner eller pojkvän, med en bok, sjunger och spelar gitarr eller målar naglarna. En av mina största passioner är nagellack och nagelstyling, och det var den främsta anledningen till att jag började blogga. Jag har bloggat sedan 2010 och har utvecklats rejält sedan dess. 
 
Jag är jätteglad att du ville kika in här, och hoppas att du stannar! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback