Sjuklingen

Hej hopp från ett regnigt Göteborg (som för övrigt äger ändå)
Det är en fortfarande förkyld, men glad, Elin som skriver det här. Hur jag nu kan vara glad vet jag inte.. Har en hel del plugg, bland annat ett matteprov och ett historieförhör att plugga till. Jag är himla seg hela jag. Ingenting vill fastna idag. 
 
Jag vill bara hoppa omkring och göra roliga saker idag. Det känns som att det är helg. Det kan nog bero på att jag igår bytte vecka till mammas, och det brukar vanligen ske på fredagar. Hur som helst så är jag fullproppad med energi och kan därför inte sitta stilla och plugga. Himla jobbigt! 
 
 
Endast en lektion i plugget idag - medieproduktion! Vi skulle ut och fota porträtt & grimaser i grupp. Massa knas! 
 
Såhär vacker är jag! Och ja, redigeringen blev skev på andra bilden. Alldeles för varma färger. Jag är inte så röd på riktigt, hihi! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback