mysdag

Sitter just nu och tänkte ta tag i lite plugg. Jag har skjutit på det hela dagen, så nu får det vara dags! 
När jag tänker på det har jag ju faktiskt gjort annat, så det är väl inte så konstigt. Efter frukosten myste jag till det i sängen och läste ut andra delen av House Of Night, för typ tredje gången, och sen tog jag tag i lite städning.
 
Några timmar senare bar det iväg ut på en liten utflykt tillsammans med mami och lillebror. En kort sväng in på Rusta innan vi slog oss ner på Triumf glasscafé för en strut med polka - och lionglass. Himla mysigt och gott! ♥
 
Har även bestämt mig för att flytta ner i källaren här hos mamma. Det blir lite mer avskilt, vilket jag absolut kommer uppskatta då lillebror ofta får för sig att störa mig när han har kompisar hemma. Dessutom betyder det att jag får eget badrum. 
Jag ska börja flytta ner grejer på jullovet, så jag är extremt taggad just nu! 
 
bilder från weheartit. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback