Lördag 18 Augusti

Hej alla fina! 
Har varit rätt busy de senaste dagarna, och nu har jag blivit medtvingad till landet över helgen. Hela dagen har jag suttit med näsan i en bok och bara låtit timmarna passera. Lite lagom tråkigt.. 
 
Om ni är intresserade av vad som hänt så kan jag dra en snabb genomgång..
 
I onsdags, då jag senast bloggade, drog jag till Allum tillsammans med bästa vän. Vi gick runt där, jag köpte lite småprylar och en kameraväska. 
 
Även i torsdags blev det shopping, men då i stan med några andra fina bästisar. Fick två fina sena presenter också! På tal om presenter så dyker det upp bilder på dem så snart som möjligt! Har inte orkat redigera bilderna, men ska ta tag i det imorgon om jag orkar. Hursomhelst, så gick vi runt i stan ett par timmar - åt, shoppade, fikade, träffade andra vänner. 
 
I fredags var det dags för ännu en tur till stan, med grymt goa människor. Vi gick runt och kollade på folk, gjorde knappar med internskämt och åt på paprika. 
 
Har haft en sjukt mysig vecka, tack till alla som tagit en del av den!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback