World's best mug

 
Den onaturligt starka kärleken jag känner till den här koppen är på gränsen till löjlig. Utan att tveka kan jag säga att det är den vackraste jag har, och som grädden på moset är den dessutom otroligt stor vilket innebär att den får plats med största möjliga mängd te. Och som inte det vore nog fick jag den av min favoritperson, nämligen min älskade storebror, i artonsårspresent. ♥
 
Älskar ni, precis som jag, te och saknar en balja att dricka ur finns den att köpa på Indiska, i massor av fina färger och mönster. 

Kommentarer
Céline

Gud vilken fin kopp!! Har också flera från Indiska, det finns ju bara för många fina alltså!! :)

2015-03-05 @ 18:12:21
URL: http://evaceline.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback