Jag är lika chockad

 
Jag sitter i detta nu i min säng iklädd löpartights och inväntar en fulladdad telefon. Vad ska jag göra kan man undra? Tro mig, jag undrar också vad sjutton jag ska ge mig in på. Jag, som normalt hatar att springa, ska ut och ta en löpartur i solskenet. Har velat göra det några gånger de senaste veckorna, men det har aldrig blivit av. Nu har jag åtminstone tagit ett steg i rätt riktning och tagit på mig löparkläder, nu får vi bara se hur det blir när mobilen laddats upp...
   Annars då? Jo, resten av dagen skall ägnas åt plugg med undantag för myskväll och sushimiddag tillsammans med pappa lite senare. Vad gör ni idag? 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback