Gröna Hantverk // VIP-kväll

 
Idag öppnade min mamma sin efterlängtade blomsterbutik Gröna Hantverk här i Fräntorp, så igårkväll bjöd vi in de närmsta för en liten myskväll på plats med lite enkel plockmat och bubbel. Det blev en supermysig kväll och det ska bli så spännande att se hur det går med butiken. Jag är verkligen så stolt över mamma som längtat efter det här så länge jag kan minnas ungefär. Hon bubblar verkligen av glädje nu, och speciellt nu efter första dagen då det varit fullt hus nästan hela dagen. 
 
Nu ska mamma, lillebror och jag äta lite festligare middag och därefter ska jag fixa lite med en blogg till mamma samt ha lite spamys för mig själv. Hoppas ni får en fin kväll! 

Kommentarer
VERONICA - fashion blog

Åh vad mysigt :) Härligt tjejen!

2015-03-08 @ 17:46:36
URL: http://www.nouw.com/vveronicas
emma

va mysigt!!1 <33
nu bloggar jag igen btw :P puss

2015-03-08 @ 20:52:22
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback