Sorgligt farväl till trogna tjänare

 
Fick ett ryck imorse när jag inte kunde få igen väskan jag har mina nagellack i, och bestämde mig för att rensa och slänga alla som går att använda längre. Hatar verkligen att slänga skönhetsprodukter och smink. Tänker alltid att det säkert går att få ut lite till eller att man kanske kan använda det till något annat. Just nagellack är svårt att rädda dock. Så nu fick ett helt gäng lämna mig. 
   Sorgligt nog får jag nästan seperationsångest när de står på skrivbordet på andra sidan från de som klarade testet, så jag måste alltid kasta dem så fort jag kan så att jag kan lämna det bakom mig. Då känns det ganska skönt. Som en nystart. Plus att då kan man med gott samvete köpa nya lack. Och det gillar man ju. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback