En nästintill perfekt fredag

 
Min fredag har verkligen varit på topp. Till en början så hade vi filmvisning på Filmstaden Bergakungen av vår gymnasiearbetesfilm i morse, tillsammans med resten av filmklassen såklart! Det var verkligen så roligt, och en fantastisk upplevelse att få se vår sista film på storskärm!  På översta bilden kan ni se en liten skymt av den, och här kan ni se hela filmen om ni skulle vara sugna.
    Efter att vi slutat strax efter elva lunchade jag med klassisarna och satt i skolan en stund med Emelie innan jag åkte hem och hängde ute på altanen i solen en stund. Det var lite klurigt väder och blåste otroligt mycket, men det var skönt ändå. Jag har även storstädat ute hos kaninerna samt lagat tacos till middag, och har nu krupit ihop i soffan framför teven. Här ska jag ligga resten av kvällen, och det ska bli så skönt! Vad gör ni ikväll? 

Kommentarer
emma

jättebra film!!!<3

Svar: Åh, tack vännen! Vad glad jag blir! <3
Elin

2015-04-18 @ 11:26:27
URL: http://nouw.com/emmahafvenstrom

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback