Easter break

 
Jag har haft ett par fullspäckade dagar nu i veckan. Både igår och i tisdags har vi filmat konserter som skolans musikelever hållt i på Brewhouse. Förutom det plus vanliga skolschemat var jag även förbi på UF-mässan i tisdags. Träffade flera gamla kompisar som jag inte träffat på länge, som jag hängde med i nästan tre timmar innan vi riggade upp filmutrustningen. Jag har varit helt slut efter båda filmningarna, men det har varit otroligt kul. Skulle ni vilja se så finns de på skolans youtubekanal här
   Förövrigt är jag nyss hemkommen från skolans sista dag innan ett efterlängtat påsklov. Har precis smällt i mig lite mellanmål och ska nu ta och fräscha upp mig lite innan jag ska iväg och hjälpa mamma i butiken. Resten av dagen blir nog lugn, ska kika på lite film och mysa. Det ska bli så skönt! Har längtat så efter lite ledighet!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback