Valborgsfirande & en lugn torsdag

Lite småsorgligt att de enda bilderna jag har från gårdens valborgsfirande är från snapchat. Undvek att använda min mobil då den bokstavligt talat ÄTER upp batteriet nu för tiden. 
 
Hur som helst så hade jag supertrevligt igår. Jag var iväg och kollade på Chalmers Cortégen tillsammans med Erik och några av hans kompisar. Vi drog därefter iväg till Slottskogen och grillade i Azaleadalen. Hela Slottskogen var självfallet fylld av människor, men det var trots allt ganska lugnt. Men supermysigt och roligt! 
 
Natten spenderades hos Erik och i morse mumsade vi i oss american pancakes till brunch. Jag var inte hemma förrän sent på eftermiddag och då spenderade jag ett par timmar ute i solen innan mamma och resten av familjen kom hem med thaimat. Så förbannat gott! 
 
Nu ska jag testa lite olika möjliga frisyrer till balen och resten av kvällen ska spenderas med Sims. Vad gör ni ikväll? ♥

Kommentarer
alice.

DET VAR VI SOM SLÄPPTE UPP DEN DÄR LJUSLYKTAN!!!!!

Svar: Men VA OFTA?! NAJS! :)
Elin

2014-05-02 @ 21:26:58
URL: http://nattstad.se/anythingalice

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback