Uppehåll

Arkivbild på grund av all möjlig skit. 
 
Hallihallå ni trogna läsare som kikar in här trots att det ständigt ekar tomt mellan inläggen. Jag har noll inspiration och är så stressad och skoltrött att jag helst vill lägga mig ner och gråta. Att dessutom vakna upp med tre nya munsår, innan det förra ens hunnit försvinna, så att överläppen är sin dubbla storlek vilket försvårar förmågan att äta och prata är inte heller särskilt kul. Jag vägrar att lämna huset då det ser ut som att min läpp blivit botoxmisshandlad så dagen har spenderats i sängen och jag planerar att stanna här. 
 
Jag ska faktiskt ta tag i bloggen lite nu, och fixa med några inlägg om sådant ni borde hört om ifall jag hade bloggat ordentligt. Vi får se när de dyker upp! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback