Matematik och munsårsproblem

iPhonebild, ohja. That kvalité. 
 
Jag har nog aldrig haft såna här problem med munsår innan, det är verkligen helt otroligt. Svullnaden har gått ner en gnutta jämfört med igår, men det gör fortfarande förbannat ont och nu har de blivit öppna sår. Jag sparar er den synen.. Det är bara helt sjukt att de dyker upp såhär en vecka innan Eriks studentbal, och samtidigt som jag har fullt upp i skolan. Som att jag inte hade tillräckligt att tänka på.
Som nationellt prov i matte exempelvis. Jag borde ha pluggat tidigare, men nu ska jag ta tag i det. I morgon gäller det. Det enda som får mig att faktiskt plugga är att tänka att det faktiskt är sista matteprovet för mig. Åtminstone på gymnasienivå.
Ni håller väl tummarna för mig?   

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback