julklappar

teddypläd - mamma

aladdinask - mormor & morfar
 
"rånarluva" - mamma / tjocka strumpor - mormor & morfar
 
smartphone vantar - mamma / halsduk - moster
 
presentkort H&M - mamma & moster
 
vinterboots + fårskinnssulor - mormor & morfar
 
Twilight, Den officiella illustrerade guiden - storebror & hans flickvän
 
spotify premium i 6 månader - pappa / presentkort på Allum - farmor & farfar och faster
 
extra lagerutrymme till datorn - pappa 
 
Bränd, sjunde delen av House of Night - faster 
 
knivset - pappa 
 
armband - kusinerna
 
Njut av choklad - pappa
 
+ ett presentkort på Åhléns. 
Här är alla mina fina presenter som jag fått den här julen. Har inte bytt julklappar med mina vänner än dock. Jag är jättenöjd!

Kommentarer
Anonym

Vi måste använda den sista boken. Du och jag nästa år!

Svar: ohjaaaaaaa, klart vi måste nyat!
Elin

2012-12-29 @ 16:04:11

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback