24 December

Hej hallå, och god jul! ♥
Så sjukt pepp för idag, ååh! Massa snö ute, granen är kladd, julklapparna inslagna och outfit köpt! Åh, så mys!
I eftermiddag ska vi till mina kusiner och fira jul tillsammans med dem. Vi åker runt halv tre-tre, då mamma jobbar till två. Är dock extremt dålig på att vänta, så jag planerar att göra massa grejer idag för att få tiden att gå. 
 
Ska ta och träna lite, kolla på Glee, kanske måla lite och ta en långdusch. 
 
Hur ska ni fira idag, om ni nu firar jul alltså? ♥
 

Kommentarer
josefine

Jag ska till min mormor och morfar!!:)

2012-12-25 @ 11:25:09
emma

God jul själv min finaste!

2012-12-25 @ 12:47:27
URL: http://emmaoliviah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback