Nu kan jag le igen

 
Vilken drömdag jag haft idag.. Först utvecklingssamtal, sedan en akuttid hos tandläkaren för att laga tanden och därefter en sväng förbi körskolan för första gången sedan innan jullovet. Måste ta tag i det där med körningen på skola igen så att jag snart får mitt kort! 
   Har inte gjort så mycket mer sen jag kom hem faktiskt, förutom att käka hemmagjord hamburgare, sett ett avsnitt av Beauty and the Beast, pysslat lite med ett nytt projekt samt halvsovit i min säng. Som om det inte vore illa nog med förmiddagens aktiviteter så fick jag mens precis, så känner mig otroligt grinig. Ska göra en balja te och krypa ner i sängen med lite plugg nu faktiskt, sen blir det tidigt i säng.. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback