Ledarplanering och bubbelbad

 
Näst sista kvällen på lovet spenderades med ledarplanering för den närmsta terminen för scoutbarnen. Vi käkade gött och badade bubbelbad hos en av ledarna, och det var helt grymt skönt. Det känns lite tråkigt att jag inte kan vara med på mötena i vår heller, då jag tränar handboll samtidigt, men lägren hänger jag med på och det är ju de som är roligast!
 
I dag gör jag det jag borde gjort för längesedan, nämligen pluggar. Jag ska sätta mig med min essä nu, och förhoppningsvis får jag till ett okej utkast ganska snabbt så att jag kan roa mig med något pyssel i kväll. Jag ska dessutom pyssla om mig själv lite grann inför första dagen på sista terminen på gymnasiet. Jag tänkte ta ett bad, skrubba och smörja in mig, färga ögonbrynen och måla naglarna. Låter väl bra? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback