Christmas gifts

 
Det är möjligt att jag är sist med att visa upp mina julklappar, men hade helt glömt bort det. Jag fick så mycket fint i julklapp förra året. På bild syns sportstrumpor, halsband från Guldfynd by Molly Sandén, läppstift från Mary Kay, en bandana, body butter från Nivea, statementörhänge och ringar, Spotify Premium, presentkort på Frölunda Torg, flat och djup tallrik från Denby Intro Ripple, träningsbag från Nike, böckerna 1-2 och 4-5 i serien The Mortal Instruments på engelska samt ett fint presentkit med The Body Shop's Chocomania
 
Det som saknas på bilden är en ring, ett armband, skärbrädor och bok nummer tre i The Mortal Instruments-serien, då jag var tvungen att åka in och byta den. Fick ni något fint i julklapp? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback