Wednesday

// jag idag. 
 
Kom hem från skolan runt fyra och har suttit och hyperventilerat för att min Mac inte ville läsa minneskortet till min kamera i sisådär en halvtimme samt ätit middag i min ensamhet än så länge. Borde råplugga naturkunskap inför morgondagens prov, men vill egentligen mest gå och lägga mig. Istället ska jag tvätta bort mitt smink, fixa en jättekopp med te och sammanfatta kapitlet om ekologi och energi. Mmmm, livet just nu..
 
Kan dock glädja mig med att vi idag hade fått våra studentmössor till skolan, så nu ligger den på mitt skrivbord och påminner mig om det endast är 119 dagar kvar!! ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback