Keep calm

 
Den här veckan har faktiskt varit väldigt lugn, åtminstone jämfört med förra veckan. Det vill säga, jag har inte haft lika mycket plugg som då, vilket är otroligt skönt. Dock har jag haft helt sjukt konstiga sovrutiner och haft svårt att somna samt vaknat innan mitt alarm ringt på mornarna, vilket stort sett aldrig hänt innan. Dessutom har jag drömt otroligt mycket och väldigt konstigt, samt kommit ihåg vad jag drömt och även det är väldigt sällsynt för mig. Jag vet inte riktigt vad det kan bero på, men det är lite obehagligt faktiskt. Jag ska försöka hålla igång under dagarna nu samt komma i säng tidigt och hoppas på att det hjälper. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback