GREY

 
Mina humörsvängningar just nu är inte att leka med. I och med att snön ligger på marken och att det automatiskt är ljusare har jag mer energi än på hela hösten och vintern sammanlagt, men samtidigt längtar jag våren, sol och värme och blir därmed grinig. Att jag dessutom har gått och varit småförkyld hela vintern utan att det bryter ut börjar irritera mig något otroligt. Vill bara bli sjuk, ligga hemma med feber och ha rätt att vara deppig och tycka synd om mig själv, för att det sedan ska vara över och jag ska må riktigt bra. Känner mig lite grå. Varken jätteglad eller jätteledsen, utan någonstans i mitten har jag fastnat. 

Kommentarer
emma

älskade hjärtat <3<3<3

Svar: mitt hjärta <333
Elin

2015-02-03 @ 17:49:16
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback