Några centimeter fick ryka

 
Jag har varit så otroligt trött på mitt hår så länge då det varit hemskt slitet alldeles för länge, och idag fick det vara nog. Kökssaxen åkte fram och några centimeter blev avklippta. Dock blev inte alla slitna toppar bortklippta och det är långt ifrån perfekt då jag inte är utbildad frisör, men det får duga ett tag. Jag är nöjd trots allt för det känns otroligt mycket fräschare. Men hur som helst så blir det förhoppningsvis ett besök hos frisören innan jag går på bal och tar studenten.. 

Kommentarer
Skogsraah ☾

Skönt att få det fräscht! Såg inte alls mycket kortare ut heller :)

Svar: Ja, superskönt verkligen! :)
Elin

2015-04-09 @ 12:30:22
URL: http://skogsraah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback