#Spexfoto2014

 
Så här fina var jag och bästa Emelie i måndags på vårt spexfoto med temat TV- och filmkaraktärer. Galna hattmakarn från Alice i Underlandet och Phoebe Buffay från F.R.I.E.N.D.S. Allra helst hade jag velat vara någon lite mer galen till utstyrseln och hade massor av idéer på gång, men som vanligt blev det alldeles för komplicerat och svårt att välja så slutligen blev det något lite mer nedtonat. 
 
Hur som helst så är jag otroligt glad att så många i klassen faktiskt gick in för det och var ordentligt kreativa! Känns lite sorgligt att vi är inne på vårt sista år tillsammans faktiskt! ♥

Kommentarer
Nina

Så kul att klassen var med på det :) vi har inte ens fått något datum för vår fotografering och jag vill också spexa :)

2014-09-24 @ 21:40:47
URL: http://ugglina.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback