Sängliggandes

Ni kan väl vara söta och ignorera det vackra elementet på första bilden? Det är ju kallt i källaren såhär på hösten!
 
Jag ligger nerbäddad i min säng från dess att jag kom hem från skolan, med ett par korta pauser för lite mat och hinkvis med te i ungefär världens vackraste mugg (tack för födelsedagspresenten älskade storebror ♥). Olyckligtvis har jag åkt på en hemsk förkylning med allt vad det innebär, men jag har lyckats undgå feber ialla fall vilket är oerhört skönt *peppar peppar*. Alldeles strax ska jag krypa ner i sängen på riktigt för ett rejält par timmar sömn så att det värsta av förkylningen försvinner, för nu i helgen har jag massor av skoj som jag verkligen inte vill missa. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback