New in - Seche Vite Dry Fast Top Coat

 
Jag har funnit min bästa vän! Efter flera år av tvekande bestämde jag mig äntligen för att skaffa mig ett Seche Vite Dry Fast Top Coat, och jag ångrar mig inte för en sekund. Överlacket appliceras på vått nagellack för att jämna ut och förkorta torktiden, och det fungerar briljant. Jag använder det jämt och ständigt då jag har alldeles för dåligt tålamod för att vänta på att nagellacket ska torka, vilket slutar med att det blir märken i lacket då jag råkat stöta till något. 
Men det här har varit min räddning, och jag kommer definitivt fortsätta köpa det när den här flaskan väl tagit slut. Priset ligger på 129:- ( 99:- på Kicks just nu ), och finns lite överallt, så som Åhléns och Kicks

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback