Chaos in my mind

I måndags. 
 
Tror ni att jag kom i säng i tid i går eller? Självklart inte. Olyckligtvis råkade jag zappa förbi Grease när jag åt lite efter träningen, och kunde självklart inte låta bli att kolla på den. Jag har ju en viss förkärlek till cheesy musikalfilmer. Detta medförde dock att klockan var nästan halv ett innan jag släpade mig in i duschen och därefter däckade i sängen. 
Så det är en lagom pigg tjej som kämpat för att hålla ögonen öppna större delen av dagen. Koncentrationsförmågan har inte riktigt varit på topp, så det här med att nu ta tag i naturkunskapsplugg lockar så där lagom mycket. Vill helst krypa ner bland lakanen och sova i två dygn. Det enda som håller skenet uppe är tanken på ett efterlängtat höstlov på fredag! ♥

Kommentarer
emma

världens finaste vän<3

2014-10-23 @ 17:46:51
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback