Brown and Shocking Pink

 
För att spendera de tjugo minuterna innan min buss gick efter körlektionen hamnade jag inne på H&M där jag råkade handla upp lite av pengarna på ett presentkort jag har. Det som införskaffades var brun ögonbrynsfärg och ett underbart rosa nagellack från China Glaze. 
Depends ögonbrynsfärg har jag använt tidigare, men endast i svart, och då jag faktiskt är blond känns det som att brunt borde passa bättre och vara lite naturligare till min hårfärg. 
 
Lacket är faktiskt mitt första från China Glaze. Vanligtvis är jag lite snål när det kommer till märken, men jag insåg att China Glaze faktiskt kostar lika mycket som IsaDoras lack, och innehåller dessutom mer lack, så om jag gillar formulan blir det definitivt fler från dem! Har ni provat några nagellack från China Glaze, gillar ni dem? ♥

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt läcker färg på nagellacket :)

2014-10-03 @ 22:30:06
URL: http://spontan.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback