Håkan och ödet

Nu var det ett par månader sedan jag och mitt artonåriga liv firades men jag har ännu inte visat upp mina presenter. Här ser vi ett utmärkt exempel i form av två böcker jag önskade mig. Nionde boken i serien House of Night, Ödet, av P.C. Cast och Kristin Cast samt exemplar #755 av boken om Håkan Hellströms konsert på Ullevi som jag var på i somras. 
Än så länge har jag inte mer än bläddrat genom fotodokumentationen, men jag längtar tills jag kan ägna mig åt mer läsning. 
 
Har ni läst någon av dem? 

Kommentarer
S A R A

ödet är så bra! alltid kul med bok-presenter

Svar: Ja, jag älskar att läsa! Ser fram emot att få läsa Ödet! :)
Elin

2014-11-09 @ 10:22:42
URL: http://sarafl.forme.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback