Budgetlack på Klädkällaren

#01 Lirio Sensinity | #16 Rosas (men jag tvivlar på att etiketten är rätt då jag inte hittar den på bild om man googlar namnet) Sensinity | #21116 Carnival Technic
 
I början av sommaren var vi iväg på en liten utflykt till Klädkällarens hyfsat nyöppnade lokal längs E45. Jag fick inte med mig så mycket grejer, men ett par nödvändigheter i form av cremelack i svart och rött samt ett superfint glitterlack fick följa med mig hem. Då det gått ett par månader sedan inköp minns jag inga priser, men de var definitivt i budgetklassen. 
Lacken från Sensinity är parfymerade och luktar snäppet roligare än vanliga lack. Kul idé! Någon som använt lack från Sensinity? Gillar ni lukterna? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback