Plugg på en måndag, vadå rå?

 
Well, olyckligtvis kan jag väl inte riktigt göra som jag uppmanar er till att göra här ovan. Hycklar'n herself. Så är det när man väcks en och en halv timme innan man skulle på grund av att jag korkat nog glömde bort att dra ner persiennerna igårkväll. Kändes som jag var på väg in i ljuset i morse. Inte en trevlig tanke när man vaknar. 
 
Lyckligtvis har jag inte fått särskilt stora men för mitt misstag. Dagen har överlevts, trots muntligt nationellt prov i engelska. Och trots att jag promenerade runt halva stan och i massor av affärer i lite smått för små sneakers hårt knutna runt fötterna. Och trots att nätet inte fungerade när jag kom hem och att jag nu sitter med solen mitt i ögonen så att jag knappt ser vad jag skriver. Men äsch, bagateller! Nu: plugg för hela slanten så att jag kan gå och lägga mig med gott samvete ikväll. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback