En trött måndag

 
Gissa om jag var pigg i morse? Rätt svar: verkligen inte. Natten mellan lördag och söndag fick jag runt knappt fem timmar sömn och att släpa sig upp för att vara med småscouter hela dagen tog emot lite grann först, men efter en kopp te och en busstur genom ett tomt Göteborg klockan åtta på morgonen blev jag alldeles varm i kroppen, trots kyla och regnmoln som täckte hela himmelen. 
 
Dagen blev faktiskt väldigt lyckad, och det var supermysigt att promenera runt i skogen med Emma och prata med andra scouter medan våra småttingar gick spåret själva. Under bussresan hem igen kände jag dock av avsaknaden av sömn och somnade nästan ett par gånger, och väl hemma sov jag bort två timmar så fort jag la mig i sängen.
Därav blev det lite svårt att somna igårkväll, men trots det hoppas jag på att jag presterade hyfsat bra på dagens nationella prov; läs- och hörförståelsen på engelska. Inte mina starkaste grenar ens vid piggt tillstånd, och nu var det nästan löjligt svårt. Någon av er som gjorde samma prov idag? Hur gick det? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback