Onsdag

 
Helt plötsligt har det gått två hela dagar och jag har glömt bort att jag lovat blogga. Det känns så ovant att göra det nu när jag varit frånvarande en hel månad. Sedan senast ni hörde av mig har jag hunnit vara ute på stan för att filma scener till min dokumentär, spelat match tillsammans med damerna i division fem, haft mördande huvudvärk och varit uppe hos småscouterna. 
 
Idag ska börja redigera dokumentären, kolla på senaste avsnitten av Glee och Twisted, övningsköra och läsa en bok till engelskan. Vad gör ni i dag? ♥

Kommentarer
MATILDA

fin bild!

2014-03-26 @ 10:37:16
URL: http://matildays.forme.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback