Fredag

 
Äntligen fredag och helg ännu en gång. Jag har haft en ganska lugn vecka, vilket har varit superskönt. I dag har jag varit inne i stan på Filmstaden Bergakungen och kikat på ett par korta remakes av kända filmer som filmtreorna på vår skola gjort som gymnasiearbeten. Riktigt bra och välgjorda filmer faktiskt! 
 
Resten av dagen har sorgligt nog spenderats framför datorn i min säng nere i källaren, men nu ska jag hjälpa till med middagen. I kväll blir det hemgjord pizza, Let's Dance och myskväll med mami och lillebror. Resten av helgen blir fartfylld, berättar mer om det i morgon. Vad gör ni i kväll? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback