Back on track

 
Hej kåmpizar, och tack för att ni stannat trots att jag varit frånvarande i nästan precis en månad. Jag vet inte riktigt vad som hände, men helt plötligt hade jag inte ork eller kreativitet nog att blogga. Det som var om att när jag inte hade massvis av plugg som skulle göras så spenderade jag hela eftermiddagarna med serier istället och behövde inte bloggen som undanflykt från pluggandet, haha. 
 
Nu när det börjar bli ljust om dagarna börjar kreativiteten komma tillbaka och ja, nu tänkte jag ta tag i det här igen. Igår påbörjade jag en helt ny bloggdesign, men det gick inte särskilt bra så istället ska jag göra lite mindre ändringar på den jag redan har men det får vänta åtminstone till nästa helg. 
 
Hur mår ni förresten? Jag mår jättebra och är jätteglad över att ni faktiskt har kollat in här trots att det nu ekar mellan inläggen.
Jag har lite nya planer för mitt bloggande framöver och hoppas att ni kommer tycka om det! Vi hörs snart, nu ska jag återgå till mitt engelskaplugg!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback