Tillbaka till drömmen

 
Hallå där goingar! Lever ni? Det gör nämligen jag, trots tystnaden. Jag har haft ett par helt underbara veckor sen senast vi hördes, och har bland annat hunnit med en mysig weekend i Stockholm med härliga tjejer, fått sommarlov, två grymma konserter, blivit förkyld och firat midsommar med mysiga människor på Donsö.
Sedan får vi inte glömma bort det som hänt innan skolavslutningen, nämligen både studentbal och Eriks student.
 
Som ni kanske märker har jag en hel del att dela med mig av, så ni kan räkna med massor av spännande framöver, både shopping och nagelstylingar samt bilder på händelserna från de här grymma veckorna. Så stay tuned! 

Kommentarer
emma

yeeeey

Svar: Hihih, älsk! <3
Elin

2014-06-23 @ 18:58:45
URL: http://eemmasfoto.blogg.se
MY VESTLUND '

söt!

Svar: Åh tack detsamma fina du! :)
Elin

2014-06-23 @ 23:07:38
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback