Torsdag

Jag för ett par dagar sedan. 
 
Hur underbart är det egentligen att första lektionen, som även i vanliga fall börjar sent, är inställd och man får ännu längre sovmorgon? Rätt svar: Väldigt underbart! 
 
I går kväll hade jag tänkt vara lite produktiv, men på väg hem slutade det nästan med att jag somnade med näsan tryckt mot rutan och tröttheten fortsatte resten av kvällen. Så i stället låg jag i sängen, nerbäddad i mysigaste strumpor och mjukisbrallor under varmaste filten och fördrev tiden med bloggar och youtubeklipp. Börjar fundera på om jag hade någon slags feberfrossa? Jag kände mig inte helt okej, men i dag mår jag bättre.
 
I dag väntar skola och till kvällen första handbollsträningen (läs; träningen över huvudtaget) för i år. Det ska bli så roligt att träffa tjejerna igen! 

Kommentarer
EMMAWHO

Så fin!

Svar: Åh tack så mycket, detsamma! :)
Elin

2014-01-09 @ 22:15:10
URL: http://emmawho.se
Ronja

Fin! :)

Svar: Åh, tack detsamma! :)
Elin

2014-01-10 @ 18:24:58
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback