Mitt Jullov

 
I början på lovet skrev jag en liten lista på vad jag ville göra under ledigheten, hittas här. I går var det sista dagen av frihet och jag kan konstatera att jag faktiskt kunnat bocka av en del av punkterna. Det mesta är gjort, och vissa är halvt genomförda.
Jag har exempelvis spelat lite Sims, och rummet håller jag på och planerar hur jag ska göra med det. Fotorundan, tja.. Det har varit supertrist väder så ute har jag inte velat fota men däremot har jag utforskat mitt nya stativ ganska mycket på rummet. Och ja, bilderna får jag väl sätta mig och fixa med någon tråkig dag i framtiden..
 
Så här i efterhand kan jag lugnt konstatera att det har varit ett lyckat lov. Jag har verkligen fått vila ut mig och tagit det lugnt, vilket har varit behövligt. Nu laddar vi inför en ny termin! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback