Mindre bra måndag

Jag idag, i tröja från New Yorker. 
 
Vaknade upp till en smärre snöstorm utanför fönstret och två sms som undrade var sjutton jag var någonstans. Hmm, det är alltid lika skönt att börja veckan med att försova sig. Det var bara att skynda på sig första bästa plagg och kladda på en sminkbas samt äta lite frukost så att jag hann åtminstone till sista lektionen. 
 
Efter skolan följde jag med Emelie in till la stada för att hämta ut min fjärrutlösare till kameran som äntligen blivit levererad samt vara smakråd då Emelie behövde nya löpskor. Nu har jag varit hemma ett tag och ska spendera hela kvällen med samhällsplugg då jag helt glömt bort att jag har prov i morgon. Hoppas att ni har börjat veckan på ett bättre sätt än mig.. ♥

Kommentarer
VERONICA

Snygg tjej med snygg tröja! :) Kram

Svar: Åh tack så mycket! :)
Elin

2014-01-28 @ 14:59:12
URL: http://vveronicas.com

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback