Mina julklappar

Som vanligt fick jag, plus storebror och kusinerna, varsin Alladinask. Samma vis varje år, och jag älskar det! 
 
Nya strängar till gitarren hos mami + stämmare. Äntligen kan jag spela gitarr igen! 
 
En till jättemysig teddypläd. Har en i beige som jag fick förra julen. Används jämt. 
 
Presentkort på 199:- för att betala en fjärrutlösare som är beställd! Lycka! 
 
Fler koppar till samlingen. Har nu ett dussin i den här serien. 
 
Nagellack från IsaDora, China Nail Art nr 864 Hong Kong & Sugar Nails nr 108 Wine Crush. + Quick Dry Nail Spray, recension kommer! 
 
One Directions Our Moment Eau de Perfume + Shower Gel & Body Lotion. Luktar supergott, både fräscht och sött. 
 
Armband, som kusinerna gjort. Supercharmigt! 
 
Presentkort på 500:- på Frölunda Torg, 200:- på Gina Tricot och sex månader Spotify Premium. Perfekt, då mitt nuvarande går ut på söndag. 
 
Kamerastativ! Superlätt och enkelt, och jag älskar det. 
 
Bättre sent än aldrig, här har ni tvåtusentrettons julklappar, och jag kan inte vara något annat än supernöjd. Det har varit en riktigt lyckad jul. 
 
Vad har ni fått i julklapp? Berätta! ♥

Kommentarer
Junitjej

Kanonfina julklappar! Vad heter koppserien?

Svar: Jo, jag är riktigt nöjd! :) Om jag förstått det rätt så är det Denby's Intro Ripple White, visst är dem fina?
Elin

2014-01-05 @ 14:51:03
URL: http://junitjejen.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback