Hårkaos

Idag myser jag i nya favorittröjan från Stadium. Har haft mössa på mig hela dagen, därav det där halvt slickade, halvt rufsiga som hänger runt huvudet. 
 
Lång, men ändå helt okej skoldag. Det kändes som att provet gick bra förresten, så det är bara att hålla tummarna. 
Hungrig som en varg kom jag hem och tillsammans med pappa svängde vi ihop supermumsiga kycklingburgare och nu är jag otroligt mätt och undrar lite ifall jag ska kunna rulla till handbollsträningen istället för att åka buss. Det blir träning tillsammans med damerna idag, hoppas på en riktigt rolig träning. Därefter blir det en dusch och lite engelskaplugg. Vad har ni gjort idag? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback