Fredagsplugg

Arkivbild. Hej kvalité.
 
Idag släpar jag runt hemma i myskläder och borde ha tagit tag i pluggandet sedan länge. Istället har jag sovit till elva, ätit frukost, försökt (och misslyckats) lösa sudokun i GP, läst bloggar, spelat gitarr och gråtit en skvätt för att jag inte klarar ta ackordet Bm. Sen har jag faktiskt gjort lite nytta i form av uppackning av väska samt städning av rummet och vikning av tvätt. 
NU SKA jag ta tag i matteplugg. Därefter väntar en uppgift om feminism och ekologism. I kväll tänkte jag kika på film och måla naglarna, standardmys. 
 
Vad gör ni idag? ♥

Kommentarer
Erika Enroth - TOPPBLOGGARE OCH AMBASSADÖR

Ja precis, dom är super sköna ju! Fick flera par i julklapp då jag andäner miona 24/7 :P

2014-02-01 @ 09:14:11
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/enroths/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback