Fredag

Tagen med Canon PowerShot SX270 HS
 
Och så var det äntligen fredag igen, och därmed har min tredagarshelg börjat. Vaknade upp efter en välbehövlig tiotimmarssömn med härlig träningsvärk efter handbollsträningen igårkväll och började dagen med en god frukost. 
 
Jag ska ta tag i lite städning av rummet samt packning nu, för så fort mamma vaknar upp (hon jobbar natt) kör hon mig till pappa. Jag får en helg helt för mig själv då han och hans sambo är iväg och åker skidor över helgen, och det ska jag utnyttja till fullo med massor av god mat, musik på hög volym och massa mys med Erik som bosätter sig hos mig. Vad gör ni i helgen? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback