Älskade helg

 
Den här helgen har börjat bättre än bra. Gårdagen spenderades på Frölunda Torg för lite lunch på Jensen's och shopping tillsammans med Emelie och kvällen blev fylld av lite partaj hemma hos min fina parallellkompis Nadja som firade hela arton år. Natten spenderades hos Erik och morgonen blev riktigt bra, med tevetittande i sängen och amerikanska pannkakor med glass till frukost. 
 
Jag hamnade hemma hos mamma hyfsat tidigt i eftermiddags och har sedan dess hunnit läsa lite samt påbörja lite av allt plugg som ska göras. Just nu står svenska på schemat och därefter lite samhällskommunikation innan jag ska slappna av med en film och lite nagelpyssel. Vad gör ni i kväll? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback