2 Januari

Bild från min instagram, eliinkarlsson. På nyårsafton. 
 
Efter att ha fått sovit ut i tolv, välbehövliga timmar i natt har jag nu återhämtat mig efter vårt grymma nyårsfirande. Vi hade en riktigt rolig kväll med god mat, musik och härliga människor. I går vilade jag upp mig hela dagen med lite pyssel och massa avsnitt av One Tree Hill. 
 
Idag vill jag kika på film och redigera bilder, så det är precis hur jag ska spendera dagen, plus eventuellt pilla lite med bloggdesignen. Just nu kollar jag på From Prada to Nada och ska börja ta tag i redigering av bilderna på mina julklappar, äntligen. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback